dilluns, 16 de juny de 2014

EL meu pas per l' escola

Aquesta es una entrada especial perque sera la ultima entrada al nostre Bloc. Ja fa 9 anys que varem començar l' escola al 2005 quan teniem  2 i 3 anys i probablement encara no sabiem quasi ni parlar. Crec que la meua classe ha estat la millor amb la que m' hagues pogut tocar perque tots son molt simpàtics i sempre t' ajuden en tot. Sobre els mestres la veritat es que sempre ens han ensenyat dones i mai a la nostra classe hem tingut un mestre  com a tutor i cada any teniem la mala sort de que sempre cambiavem de professor excepte aquest any que hem tingut a na Sonia dos anys seguits, a 5è i a 6è. Tota la classe hem passat molts bons moments junts que mai oblidarem com per exemple totes les excursions a la platja o les festes de l' ultim dia de classe que veim una peli a classe i berenam de patates o les festes de fi de curs per a les que tots els companys preparam un ball. Per a jo una de les excursions que mes em varen agradar va ser el camp d' aprenentatge l' any passat on tots varem passar una nit a una casa i la experiencia que realment m'ha agradat mes de totes que he passat amb els meus companys ha set a el viatge d' estudis que no se me oblidara mai  i que sera una experiencia que durara per sempre.

Foto 



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada